Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Beogradski izbori: Crta: Izlaznost 50,8 odsto; Ipsos Konačna izlaznost bila 51,1 odsto: Veliki broj primedbi na regularnost izbora

Komentari (50) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 04 mart 2018 09:44
Nobody's Fool
Naravno da će vodozemac (Đurić) glasati među prvima.Ne daj Bože da okasni,pa se nakupi više naroda na biračkom mestu.Mogao bi neko i da ga priupita za blaćenje Olivera Ivanovića i onog krimosa sa kojim otvara šampanjac skandirajući : "Aco - Srbine ! " .
Preporuke:
93
31
2 nedelja, 04 mart 2018 09:45
Old but gold
Sada ili nikada! SNS mora pasti!
Preporuke:
102
33
3 nedelja, 04 mart 2018 09:47
Istočno rimsko carstvo
Hajde Beograđani, budite vi ovaj put oni koji će obradovati ostatak patriotske Srbije i prvi krenuti sa rušenjem Vučićevog izdajničkog režima.
Preporuke:
88
31
4 nedelja, 04 mart 2018 09:48
Miki
Glasački listići se ne broje,unapred se zna ko će biti na vlast. Niko više ne pita narod šta hoće i šta žele. Para buši gde burgija neće. SNS pobeđuje.
Preporuke:
78
29
5 nedelja, 04 mart 2018 10:13
Kriminal, diktatura, izdaja
režim je kriminalan.
Izdaju režim vrši preko kriminala i otvorenom izdajom
Preporuke:
72
29
6 nedelja, 04 mart 2018 10:57
Deda Mile ima farmu
Beograđani, pokažite danas odgovornost i pamet, pokažite zbog čega sebe smatrate avangardom u odnosu na ostatak Srbije! Pokrenite lavinu slobode!
Preporuke:
62
29
7 nedelja, 04 mart 2018 11:11
teletabis
Iznogud prvo ostavi ženu i decu pa sad kad su izbori zloupotrebljava dete. Ovo je mnogo dublje ispod svakog moralnog dna.

Gde je taj zaštitnik dece da ovo kazni? Ne moraju deca samo da se seksualno zloupotrebljavaju, mogu i ovako da se zloupotrebljavaju - radi reklame i postizanje nekakvih rejting poena.

Da je pravi otac, otac koji brine i voli, on bi bio negde sa detetom u poslastičarnici, šetnji u parku, ..., ali bez novinara i slikanja.
Preporuke:
64
26
8 nedelja, 04 mart 2018 11:29
kantaroš
Gle nema ni jednog "bogradžana" da napiše da je glasao protiv Vučića.

Gde su te "silne patriote" koje danima obaćavaju "pobedu" prelaska cenzusa.

Još nisam otišao da glasam za Đilasa, ali hoću, iako meni nezaposlenom ništa nije obećao.
Preporuke:
55
26
9 nedelja, 04 mart 2018 12:21
Osvetnik
Odakle propalitet dodig na izborima?
Preporuke:
49
28
10 nedelja, 04 mart 2018 12:25
ANALITICAR
Podatak da je za prva 3 sata glasanja izislo na glasanje samo 7% tj. oko 112 000 ljudi samo pokazuje neverovatnu manipulaciju da grad BGD ima milion i 606 000 biraca. Lazno je broj biraca prikazan mnogo veci nego sto jeste. Da bi se sakrio genocid koji je izvrsen nad gradjanima Srbije od strane ubica iz NATOa a drugi razlog je da se sakrije koliko je nestalo Srba zbog kriminalnog rezima Vucica, Dacica i Nikolica a Srbija je za sest godina njihove izdaje i kriminala izgubila preko 250 000 ljudi. Zato danas ako izidje 45% biraca to ce biti cudo jer grad BGD uopste nema milion i 606 000 biraca nego maskimum milion i 250 000 biraca. U startu prikazuju preko 350 000 ljudi u spiskovima koji ne postoje, koji su umrli i otisli iz potpuno unistene Srbije. Kako objasniti da je svega 7% izislo za prva tri sata. u stvari izislo je procentualno mnogo vise jer cifra uopste nije tacna oko broja biraca. Kada budu izbori u Srpskoj vidjecete razmere nestajanja Srba i koliko ce malo biraca izaci.
Preporuke:
50
18
11 nedelja, 04 mart 2018 12:26
Oliver Kromvel
S obzirom da tzv opozicija nije bila u stanju da nastupi u jednom bloku i tako pokaže odgovornost jasno je kao dan ko pobeđuje,Vučić je odradio izrazito prljavu kampanju i već fragmentisanu opoziciju dodatno usitnio,on će svoje dobiti to je nekih 40% i ubedljivo će pobediti,jedini šok za njega može da bude neprelazak SPSa preko cenzusa što bi mu značajno otežalo formiranje većine,mada poznajući moral naših političara ništa me nebi iznenadilo da kupi par poslaničkih mesta,Šapić je tu najsumljiviji.Inače večeras može da se desi i jedna prilično neprijatna situaciju naime eventualni neprelezak SPS-a,DS-a i DJB-DVERI bi po dontu Vučiću dao apsolutnu većinu tako da je i to važno.Jedino što je izvesno je broj glasova koje će dobiti Vučić i koalicija oko Đilasa za koju mislim da može da dobije oko 20% sve ostalo je neizvesno,naravno odlučivaće izlaznost pogotovo u onim centralnim gradskim opštinama.
Preporuke:
41
14
12 nedelja, 04 mart 2018 12:37
fakat
Sramotna pasivnost!

Ako Beogradjani ne izadju i ne glasaju protiv naprdnjacke bande retarda, onda zaista NIKO NE TREBA da PISNE SLEDECE 4 GODINE !

Ima cutke da gledajte i divite se
-obimnoj kradji gradskog budzeta
-rasturanju starih delova grada (da budu jos "stariji"),
-Bgd na vodenoj pari, po meri Arapa
-splavarskoj prostituciji nazvanoj "turizam"
-kiceraju na sljastecim ulicama da bi Mali kupio 30. stan
-naseljavanju mudzahedina, novim stanovima i novoj bgd dzamiji za njih,
-unistavanju Makisa i ostalih izvorista vodosnabdevanja
-prodaji PKB-a, novim trznim centrima i prodavnicama zapadnjackog djubreta...
-dopisite jos million POSTOJECIH razloga.

Ko ce da vam se izbori za buducnost, ako ne mozete da pokrenete zad...ce, izadjete i zaokruzite jednu od 3 liste koje NECE u KOALICIJU sa ovim ZLOM?!
Preporuke:
64
23
13 nedelja, 04 mart 2018 12:38
Bojan
I ja se pitam šta će Dodik na beogradskim izborima kada niti je iz Srbije niti živi u Beogradu? Kakvo je to nebulozno "pravo" da neko glasa u dve države? A za koga je glasao, znamo...
Preporuke:
67
32
14 nedelja, 04 mart 2018 12:53
Oliver Kromvel
fakat-mislim da ozbiljno grešite,izlaznost je ustvari jako visoka i biće preko 60% problem je prenaduvani birački spisak pa se zbog toga čini da ljudi ne izlaze.Popisi su lažirani svugde na Balkanu Srbija nema više od 6,4 miliona stanovnika,Hrvatska nema više od 3,5 miliona a u BIH nema više od 2,5 miliona ljudi,sam grad Beograd teško da ima više od 1,5 miliona i to sa prigradskim opštinama,barem 200 000 ljudi je više upisano u birački spisak.
Preporuke:
47
13
15 nedelja, 04 mart 2018 12:57
Lopovska, fašistička banda
Prijavljene nepravilnosti na biračkim mestima

Savski venac biračko mesto broj 18
Postavljene kamere na biračkom mestu. Na primedbu našeg kontrolora nije odreagovano pa je pozvan MUP oko 7:45. Nakon toga delimično pomerene kamere u drugu prostoriju pored ove. Nalog dat kontroloru da uloži primedbu u zapisnik.

Vračar biračko mesto broj 36
Otvoreno posle 7:15.

Čukarica biračko mesto broj 83
Kontrolor video da dovode glasače kombijem na glasanje. Dati nalog za prigovor.

Čukarica biračko mesto broj 73
Kontrolor video da dovode glasače kombijem na glasanje. Dati nalog za prigovor.

Novi Beograd biračko mesto broj 75
Video kontrolor kad je građanka ubacila dva listića u kutiju. Napisan je prigovor i odnet u GIK. Traži se zatvaranje BM i poništavanje glasanja.
Preporuke:
32
12
16 nedelja, 04 mart 2018 12:58
Lopovska, fašistička banda 2
Zvezdara biračko mesto broj 36
Viđene tri žene kako stavljaju listiće u džepove i zapisuju ko je glasao. Naš kontrolor je reagovao i upozorio ih bez uspeha.

Palilula biračko mesto broj 99
Glasa se na stolu ispred biračkog odbora. Zaokružuje se broj 1. Uložili smo prigovor zbog povrede tajnosti.

Zemun biračko mesto broj 69
Nisu proverili da li je birač glasao. Nisu ga evidentirali a izdali listić.

Zvezdara biračka mesta broj 25 i 26
Glasaju migranti sa ličnim kartama izdatim pre dva dana.

Opština Čukarica – na Ostružnici kupuju glasove.

Pozivamo građane da nam prijavljuju sve nepravilnosti koje primete.
Preporuke:
46
15
17 nedelja, 04 mart 2018 13:06
Monokl
Duduk je stari Beogradski šmeker,a Kurta i Murta su takodje glasali..ceka se jos Edi Rama..
Preporuke:
48
14
18 nedelja, 04 mart 2018 13:10
milcican
kako mogu bm koja su otvorena posle 7,00 da budu uracunata u ona koja su otvorena na vreme. drugo, nije bas najbolje krenulo, pravi se sve i svasta pa cak i migranti glasaju. ako se vec to znalo bojkot je bio sasvim normalna opcija, a beogradjani ako pristanu na ove mahinacije i ostanu kod kuce inda se ja pitam ko je tu lud. srbija gleda u njih i ocekuje potez odgovornih ljudi a oni ne mogu da izadju na izbore jer je pao sneg. pa hajde da te izbore pomerimo oko djurdjeva, i jos da svako ima bm u kuci mozda bi se onda smilovali. kako danas izgledaju bg kafici ne smem ni da pomislim. daj boze da gresim.
Preporuke:
24
11
19 nedelja, 04 mart 2018 13:26
Miki
Bojan
I ja se pitam šta će Dodik na beogradskim izborima kada niti je iz Srbije niti živi u Beogradu?

Republika Srpska i Srbija je jedna DRŽAVA.
Preporuke:
36
14
20 nedelja, 04 mart 2018 13:27
IZVEDIMO porodicu,rodjake,prijatelje,komsije... na izbore
Ja sam to upravo uradio.TACNO je da Beograd NEMA vise od 1300.000 glasaca,po popisu iz 2011.g. Beograd ima 1659.440 STANOVNIKA.Lista br 1. je PROTIVUSTAVNA jer ime predsednika Republike NEMOZE biti na jednoj listi za LOKALNE izbore,to je PROTIVUSTAVNO clanu 21. Ustava Srbije!!!
Preporuke:
37
10
21 nedelja, 04 mart 2018 13:30
I na FARSI od izbora
IZADJIMO i na NAJNEDEMOKRATSKIJIM izborima pobedimo ih,DALEKO nas vise ima.
Preporuke:
29
8
22 nedelja, 04 mart 2018 13:37
Velikomoravac
Odkud Dodik u Beogradu? Pa zar on ne živi u Republici Srpskoj?
Preporuke:
31
12
23 nedelja, 04 mart 2018 13:44
Matematika,Beograd NEMA 1606.000 Glasaca
Po zadnjem popisu Beograd je imao 1659.440 STANOVNIKA od kojih je oko 300.000 maloletnih bez prava glasa.ODAKLE onda 1606.000 biraca?
Preporuke:
38
7
24 nedelja, 04 mart 2018 14:07
Biljana Nikolić
Sa broja 0633377682 upravo sam primila poziv od "Miše iz SNS" - pitanje je bilo da li sam glasala.

Kada sam sa mobilnog okrenula pomenuti broj, BROJ NIJE U FUNKCIJI!

Telenor ne može da proveri o kom se broju radi jer uznemiravanje bilo na fiksnom broju.

E sada ću da zovem telekom da vidim šta će oni da mi kažu.
Preporuke:
52
10
25 nedelja, 04 mart 2018 14:09
SNS i SNSD
. 10.32 - Listić ubacio i predsednik Republike Srpske

Među glasačima koji biraju gradonačelnika Beograda, našao se i predsednik Republike Srpske Milorad Dodik. On je već iskoristio svoje građansko pravo


Ako je suditi po Dodikom glasanju prošli put, kada je javno rekao da je glasao za SNS, vjerojatno je ponovno glasao za SNS jer SNS je samo u slovu do SNSD.
Preporuke:
17
9
26 nedelja, 04 mart 2018 14:12
.
  • . , 04 mart 2018 12:27
    Ja sam to upravo uradio.TACNO je da Beograd NEMA vise od 1300.000 glasaca,po popisu iz 2011.g. Beograd ima 1659.440 STANOVNIKA.


Imaju ovakvi ko Dodik, odatle toliki broj.
Preporuke:
34
9
27 nedelja, 04 mart 2018 14:27
Preziveli vojnik
Steta sto je smanjena izlaznost, jer svi
bojkot-glasovi idu uglavnom na Vucicevu stranku.
Preporuke:
27
5
28 nedelja, 04 mart 2018 14:38
dodik glasao u srbiji
kako je onda predsednik rs jer ne može na dva mesta da glasa.ne možeš da imaš dva prijavljena boravišta ili dve l. karte
Preporuke:
26
10
29 nedelja, 04 mart 2018 14:42
Turas
Svuda diljem EU su glasanja neizvesna do prvih predračuna posle zatvaranja bm. Samo u Srbiji znamo unapred (danas ne moraju Vučiću da čestitaju iz Brisela , Berlina)da će Merkelini harlekini da pobede
Preporuke:
28
4
30 nedelja, 04 mart 2018 14:59
KIKI
Sve je unaprijed izplanirano i zna se ko će biti na vlast/ pobediti . 77,7% SNS ///Glasački listići se ne broje ali ipak...:))) da srpski narod ide na glasanje/ izbore , to je sve samo farsa".

Srbija
je postala Vučićeva privatna mafijska banana država u kojoj je on jedina institucija.
Vučić stoji iza svega , ali ipak ...:))) Vučić nije Srbija .
Vučić gura državu i narod u septičko jamo..
Preporuke:
31
4
31 nedelja, 04 mart 2018 15:03
Bya-Bya
Mali od Bugojna ima svojih 300000 lažno prijavljenih. Uračunajte i koliko je takvih iz CG i Hr, pa što da ne i iz Al.
Preporuke:
32
4
32 nedelja, 04 mart 2018 15:49
Zvonimir Bgd

dodik glasao u srbiji
kako je onda predsednik rs jer ne može na dva mesta da glasa.ne možeš da imaš dva prijavljena boravišta ili dve l. karte

Može. Jer se radi o prebivalištu u dve države. Dodik ima (i) državljanstvo Republike Srbije, kao i svoj stan u Beogradu. Pravno gledano tu nema spora.

Sporni su neregularni izbori. Pre svega zbog drastično neravnopravnih uslova u medijima. Ali, to je već problem onih koji predvode opoziciju i koji su prihvatili sve to u ime pobede koju očekuju.
Preporuke:
33
8
33 nedelja, 04 mart 2018 15:54
Marksista
Prognoziram da će SNS i SPS zajednički osvojiti oko 56% glasova.
Preporuke:
25
35
34 nedelja, 04 mart 2018 16:11
nemanja@marksista
u pa da ,kako da ne.
Preporuke:
22
10
35 nedelja, 04 mart 2018 17:49
nebitan
Slažem se sa prethodnim komentatorima da je vučić dodao najmanje 200.000 nepostojećih glasača u spisak (ili prosto nije izbacio one koji su se odavno iselili iz zemlje i Beograda, što mu dođe na isto). Slažem se i da bi, pri ovako maloj izlaznosti, nekoliko antiSNS lista moglo ostati ispod cenzusa i olakšati SNSu da sam uzme apsolutnu većinu u gradu koji je apsolutno većinski protiv njega. Šta dakle nije u redu sa sistemom kad je moguć ovakav ishod? Nisu u redu pasivnost građana i neposobnost rascepkane opozicije. Te dve stvari nas pobeđuju a ne vučić. On je samo politički skorojević i sitni siledžija koji je pronašao modus kako da maksimalno eksploatiše tu odvratnu osobinu srpskog naroda da sam sebe sapliće i sam sebi daje autogolove.
Preporuke:
17
4
36 nedelja, 04 mart 2018 18:03
Birač
Dobio sam ponudu da SNS-u prodam glas za 1.500 dinara. Svedok sam da je ista transakcija ponuđena i drugima.

Da li da prihvatim, ili da se spremam na masovni protest?
Preporuke:
6
9
37 nedelja, 04 mart 2018 18:23
fakat
@ Oliver Kromvel

Slazem se ja sa time da je 1650 000 biraca naduvano. Neka je ova izlaznosti netacna, ali ne moze da bude netacna za vise od 20% , a onda to jeste premalo za ove tragicne okolnosti.

Dakle, koliko god su oni slagali za ukupan broj biraca, toliko jeste bila mala izlaznost. Na zalost, ne treba potcenjivati lenjost i pasivnost Beogradjana koji nisu za SNS. Priznajem, i ja tu spadam, evo sad tek idem da glasam.
Preporuke:
15
2
38 nedelja, 04 mart 2018 18:40
@ Zvonimir Bgd
(Može. Jer se radi o prebivalištu u dve države. Dodik ima (i) državljanstvo Republike Srbije, kao i svoj stan u Beogradu. Pravno gledano tu nema spora.)

Ima spora. Mora se praviti razlika između boravišta i prebivališta. Predsednik RS može imati samo boravište u Beogradu, a ne i prebivalište. Prebivalište je trajno, vremenski neodređeno boravište. Inače, i građani koji imaju boravište u Beogradu kao đaci, studenti, radnici bi mogli da glasaju na ovim izborima. Ali ne mogu ako nisu prijavili prebivalište u Beogradu. Prijavom prebivališta u mestu boravišta brišu se iz evidencije u mestima iz koga su došli.
Preporuke:
18
3
39 nedelja, 04 mart 2018 19:01
ANALITICAR
Da li moze neko od kolega iz Srbije da prokomentarise izlaznost od 40.6% do 17 casova. Jos su tri casa do zatvaranja biralista. Dakle, ipak ce biti preko 50% izlaznost tj realno cak i veca jer nema BGD ni priblizno milion i 607 000 biraca. Da li Opoziciji odgovara sto veca izlaznost ili je 55% dovoljna ?
Pozdrav.
Preporuke:
9
6
40 nedelja, 04 mart 2018 19:35
Hogar
Izgleda da ce izdajnik pasti veceras. Ajmo da slavimo!!!!!
Preporuke:
12
9
41 nedelja, 04 mart 2018 19:47
Jos jedan "Tribalac"
Sad sam bio, na strani gde je moje ime se ogromna vecina upisanih odazvala. Nadajmo se najboljem.
Preporuke:
10
2
42 nedelja, 04 mart 2018 19:50
hronika najavljene krađe
17.10 - Prema navodima Cesida, trenutna izlaznost u Beogradu je druga najbolja u poslednja četiri izborna ciklusa.


U 19 Cesid će da javi da su izbori "uspeli" i da je Vučić "pobedio", a onda će ekipa iz Cesida da se priključi Blagojeviću.

A SNSovci će "po zakonu" da prepravljaju izveštaje biračkih komisija i dostignu "prognozirani rezultat" od Vučića a to je "apsolutna pobeda" jer su i organizovali krađu da izbace Dačićeve socijaliste iz koalicije u Beogradu.
Preporuke:
10
4
43 nedelja, 04 mart 2018 20:23
obzirom da Beograd pljačka celu Stradiju, normalno je što se svi doseljavaju u "beograd na vodi" da ne bi ostali u "srbiji u blatu"
Po zadnjem popisu Beograd je imao 1659.440 STANOVNIKA od kojih je oko 300.000 maloletnih bez prava glasa.ODAKLE onda 1606.000 biraca?


Pregled broja birača u Beogradu
godina - birači - izašli
2012 - 1588427 - 867002
2014 - 1587210 - 807430
2016 - 1611741 - 839768
2017 - 1620072 - 915673
2018 - 1606931

Od 2012 godine broj penzionera u Beogradu se povećao za ~60 hiljada a smrtnost penzionera je manja u Beogradu nego u ostatku Srbije = 407 hiljada penzionera

Upražnjena partijska lezilebovićka mesta popunjavaju već šestu godinu (ko živi u Beogradu primetio je porast primitivizma) novim naprednim kadrovima iz unutrašnjosti = 874 hiljade "zaposlenih" po PIO

Od dece koja se rađaju ~30% nije iz Beograda nego su im majke došle zbog bolje zdravstvene zaštite da se porode.

Svi koji decenijama idu na "usavršavanje" (Vučić, Brnabić..) kao i iseljeni i gastarbajteri "na divlje" bez odjave prebivališta

PS Zar nije sam Boško Obradović povećao broj Beograđana za 7 članova
Preporuke:
4
3
44 nedelja, 04 mart 2018 20:37
Pele
Namesteno je i ovo ljudi nece tiranin pasti preko izbora, pasce kada namignu ovi spolja ako ne preda Kosovo, ili ako ga gladan Narod kao Milosevica skine sa vlasti. Glad je to sto pokrece i ako to krene a blizu smo tog trenutka ova banda je zavrsila, e sad ko posle to vec sada pocinjemo da naziremo, samo se nadam da necemo da nasednemo kao pre 18 godina
Preporuke:
14
3
45 nedelja, 04 mart 2018 20:41
ANALITICAR
Izlaznost do 19 casova samo 48.2%. Ili je izlaznost neoprostivo slaba ili je stvarni broj biraca oko milion i 300 000 i tada je izlaznost odlicna. Racunao sam da je 771 000 glasala do 19 casova uz podatak da biraca ima 1 607 000. Jedina nada je to da ce u zadnjih sat vremena po nasem dobrom starom obicaju ljudi izaci tik pred zatvaranje biralista. Mozda u zadnjih pola sata da se navuce 3 ili 4 % izlaznosti. Razocaran sam sa 48.2% do 19 casova. Bojim se da ovo nikako ne odgovara malim strankama koje su oko 5 odsto.
Uzdravlje braco i sestre na NSPM.
Ostajem pri mojoj oceni da su Srbi pred ambisom i totalnim nestankom
Preporuke:
17
5
46 nedelja, 04 mart 2018 21:35
Ima vise izb. lista nego glasaca
glasala sam oko 6 uvece na izbornom mestu u nekad mesn. zajed zap. vracar.
U neverici gledam da su nekad prostorije mesne zajednice Zap. Vracar sada protorije srpske radikalne stranke ..pa cekajte malo. Odakle i ko je to mogao dati toj bandi band...? u sred Beograda Seselj..gde ga NIKO nije zvao ??

Izgleda da su moji sugradjani pravi mazohisti kakva sramota.. Ulazim i javno kazem svoj glas dajem Dverima cujte i pocujte..
Predsednik komisije neki stariji covek krece sa nekom kretenskom pricom..pretpostavljam da je sps ..
Ko je ovde iz Dveri..javi se neki sitni mirni covek sa bradom..evo dajem vam glas
Ako vam se ne svidja idite iz zemlje ..veli predsednik penzioner.
pa ja ovde ne zivim 25 god ..ne daj Boze da treba sa vama da zivim
Tisina
Moj vam je otac dao svoj zivot koji NE zasluzujete..
Vi nikom niste nista dali..
A sto, pitam, necete novac iz rasejanja ? cetiri milijarde dolara?
A ovaj veli meni niste da li ni jedan dolar ..pa iz cega dobijate te penzije?
Preporuke:
6
4
47 nedelja, 04 mart 2018 22:14
Činjenice protiv SNS PREVARE I LAŽI
Vučićeva vlast objavljuje da je 1.606.000 "UPISANIH" BIRAČA, i da je od tog broja izašlo na izbore 48%.
Kako je 48% od 1.606.000 jednako 770.880, to znači da je glasalo 770.880 birača.

Kako u biračkim spiskovima za Beograd NE može biti birača više od 1.300.000 (ostalo su mrtve duše i FALSIFIKATI VLASTI), ONDA TO ZNAČI DA JE NA IZBORE IZAŠLO 59% UPISANIH BIRAČA U BEOGRADU, JER JE
770.880 OD 1.300.000 JEDNAKO 59, 29%.


DA LI JE MOGUĆE SPREČITI OVAKVE KRIMINALNE MANIPULACIJE VUČIĆEVE VLASTI?
VUČIĆEVI IZBORI NISU REGULARNI.

Obavestite planetu o ovim manipulacijama Vučićeve vlasti!!!
Preporuke:
9
4
48 nedelja, 04 mart 2018 22:31
nenad
Kao sto sam i najavio
Preporuke:
2
3
49 ponedeljak, 05 mart 2018 00:20
Onako usput
Ovi izbori su pokazali da birači sve više otpisuju stranke koje se manje - više javno svrstavaju uz favorite, stranku SNS i pri tom sve više gube svoj identitet i napuštaju partijski program da bi se približili najjačima. Ne treba posebno reći da su to SPS i SRS. Prva je izgubila svoj identitet još 2008. godine, a druga posle vojvodinog "umiljavanja" lideru SNS, verovatno radi preživljavanja stranke. Glasači su im jasno stavili do znanja da im ne trebaju takve "izgubljene" stranke u političkom životu Srbije.
Preporuke:
5
3
50 ponedeljak, 05 mart 2018 10:08
@ Miki ,
Republika Srpska i Srbija je jedna DRŽAVA.

Da dodam,
Republika Srpska i Srbija je jedna MAFIJSKA DRŽAVA.
Preporuke:
0
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner